Μετά από το μεγάλο ξεσηκωμό!!! πριν τις πανελλήνιες, οι εκπαιδευτικοί βρήκαν άλλο ένα πεδίο δόξης λαμπρό.
Γνωμοδότησε το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους μετά από αίτηση του υπουργείου Διοικητικής Μεταρρύθμισης, πως πρέπει να εφαρμοστεί η διάταξης της παραγράφου 4, του άρθρου 28 του Νόμου 4024/2011, σύμφωνα με την οποία "Υπάλληλοι, οι οποίοι υπηρετούν σε κατηγορία ανώτερη των τυπικών προσόντων που κατέχουν, κατατάσσονται στους βαθμούς της κατηγορίας που ανήκουν κατά τα ειδικότερα οριζόμενα στην παράγραφο 1 του παρόντος άρθρου, με προσθήκη πλασματικού χρόνου για την τελική κατάταξή τους τρία έτη".
Τι σημαίνει αυτό.
Στην εκπαίδευση στη χώρα μας έχουμε αποκαταστήσει τις αξίες.
Η εκπαίδευση στη χώρα μας δεν βασίζεται σε χαρτιά.
Η εκπαίδευση στη χώρα μας βασίζεται σε άξιους λειτουργούς, οι οποίοι καθοδηγούν, πλάθουν τα παιδιά μας από τα παιδικά τους χρόνια μέχρι να ενηλικιωθούν.
Δεν έχει σημασία τι χαρτιά κουβαλούν αυτοί. Σημασία έχει να είναι ΆΞΙΟΙ.
Γιατί, τι παραπάνω ξέρει ο γιατρός από τον απόφοιτο της ΣΒΙΕ.
Τι περισσότερα μπορεί να σου πει ο μηχανικός από τον απόφοιτο της ΔΕΛΤΑ.
Πόσα ξέρει για τα φυτά ο γεωπόνος από τον πακιστανό που βρίσκεται όλη μέρα στο φυτώριο.
Όλοι αυτοί, μπορεί να ξέρουν κάποια πράγματα παραπάνω ΘΕΩΡΗΤΙΚΑ, αλλά από πράξη μην το συζητάμε. Μέρα με τη νύχτα.
Κι ο μαθητής πρέπει να μάθει από τα πρώτα βήματά του τα σωστά. Όχι θεωρίες και αμπελοφιλοσοφίες.
Γι' αυτό και ο μέγας μεταρρυθμιστής της εκπαίδευσης στην χώρα μας ο πρώην πρόεδρος της Βουλής και παρ' ολίγον πρωθυπουργός, κ. Κακλαμάνης σήκωσε μπαϊράκι.
Γιατί ήταν αυτός που είχε το όραμα και έκανε στην εκπαίδευση τους ΔΕ, ΤΕ, τους ΤΕ, ΠΕ και τους ΠΕ... κορόιδα.
Ήταν αυτός που θεσμοθέτησε την αξία και όχι το χαρτί. Και δεν μπορεί έτσι απλά ένα Νομικό Συμβούλιο του Κράτους να διαλύει ένα ολόκληρο οικοδόμημα από αξίες και οράματα.
Και βέβαια ο αρμόδιος υφυπουργός παιδείας αφού του έπλεξε το εγκώμιο για το τεράστιο οικοδόμημα που έχτισε, τον καθησύχασε πως δεν θα πειράξει ούτε λιθαράκι.
Ευτυχώς. Γιατί μόνο οι ΑΞΙΕΣ μας έμειναν.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου